E-shopové objednávky už asi doručit nestihneme, ale Vánoce zachrání naše DÁRKOVÉ POUKAZY, které přijdou ihned do e-mailu anebo nákup v jedné z našich 11 PRODEJEN po celé ČR.

Přihlásit se

Správa účtu

O nákupu

  1. Doprava a platba
  2. Obchodní podmínky
  3. Vrácení zboží do 30-ti dnů
  4. Reklamační řád
  5. Ochrana osobních údajů
  6. Podmínky užití webového rozhraní
  7. Sledování zásilek
  8. Okamžitá výměna a prodloužená záruka
  9. Věrnostní program prodejen
  10. Podmínky slevových akcí

Doprava a platba

Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty,  PPL nebo přes výdejní místa Zásilkovny. Každou objednávku expedujeme v den přijetí platby nebo den následující. Objednávky zvolené na dobírku nebo ihned zaplacené (přes platební bránu) jsou odeslány v den objednání (nejpozději do 14:00 u České pošty, u PPL a Zásilkovny odesíláme objednávky až do 15:00) nebo den následující. Standardní dodací lhůta je 1 pracovní den.

I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k Vám přijde balík poškozen.

Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu +420 552 341 784.

Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat poštou nebo e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

Výběrem přepravce zákazník souhlasí také se všeobecnými obchodními podmínkami vybraného přepravce. Doporučujeme se s těmito podmínkami seznámit, neboť mohou obsahovat důležité informace o doručení zásilek. Například dopravce v podmínkách uvádí, že pokud není schopen doručit zásilku do vybraného výdejního místa, může zásilku přetrasovat na jiné nejbližší výdejní místo. Na tuto skutečnost nemá eshop vliv.

U některých druhů zboží (kosmetický kufřík, parafinová vana) lze zvolit jako možnost dopravy pouze společnost PPL, a to z důvodu častého poškození, když bylo dané zboží zasláno Českou poštou.

Pokud si objednáte zboží v hodnotě nad 800 Kč, dopravu na výdejní místa máte ZDARMA. Nad 1500 Kč máte ZDARMA všechny druhy doprav.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Způsob dopravy

Platba předem

Osobní odběr

(zboží si vyzvednete osobně na jedné z našich prodejen)

15 Kč

Zásilkovna – výdejní místa

(zboží si vyzvednete na vybraném výdejním místě následující pracovní den)

55 Kč*

Balíkovna

(zboží si vyzvednete na vybraném výdejním místě následující pracovní den)

50 Kč*

Balíkovna na adresu

(doručení přímo do vašich rukou následující pracovní den)

80 Kč*

PPL - Parcel CZ Private

(doručení přímo do vašich rukou následující pracovní den (mezi 8:00 - 18:00); ráno obdržíte SMS s předpokládaným časem doručení)

87 Kč*

PPL - výdejní místa

(zboží si vyzvednete na vybraném výdejním místě následující pracovní den)

57 Kč*

 * DOBÍRKA + 30 Kč k ceně zásilky

Nahoru

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu NaniNails umístěného na webovém rozhraní https://www.naninails.cz/ (dále jen „webové rozhraní“) mezi naší společností

NaniNails s.r.o., se sídlem Baška 278, PSČ 73901

IČ: 29391920,

DIČ: CZ29391920                                      

zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 38419

Adresa pro doručování: NaniNails s.r.o., K Čističce 218, 739 25 Sviadnov

Telefonní číslo: +420 552 341 784

Kontaktní e-mail: info@naninails.cz

jako prodávajícím

a Vámi jako kupujícím

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanoveními § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.naninails.cz.

Uzavřením kupní smlouvy vyjadřujete souhlas s těmito obchodními podmínkami, Reklamačním řádem a Podmínkami užití webového rozhraní, kdy Reklamační řád a Podmínky užití webového rozhraní jsou nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a potvrzujete, že jste s nimi řádně a dostatečně seznámeni.

Ustanovení odchylná od těchto obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

Kupní smlouvou se zavazujeme dodat Vám zboží uvedené v objednávce, a Vy se zavazujete toto zboží převzít (buď osobně, nebo od dopravce) a zaplatit nám kupní cenu uvedenou v objednávce. Kupní cena (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s dodáním zboží a případné poplatky související se zvoleným způsobem platby. Výše těchto nákladů Vám vždy bude sdělena ještě před závazným odesláním objednávky.

Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezmete.

1.1.          Vztahuje se kupní smlouva pouze na zboží?

Jako kupní smlouva (nebo jenom „smlouva“) se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Může tedy jít například i o smlouvu o poskytování služeb.

1.2.          Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?

O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na Vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.

1.3.          Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?

Jako spotřebitel máte především:

-      právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod (článek 5 těchto obchodních podmínek);

-      nárok na záruku na nepoužité spotřební zboží v délce 24 měsíců (uplatnění záruky se řídí Reklamačním řádem); V případě, že prodávající kupujícímu nezaslal záruční list, slouží jako záruční list daňový doklad, který prodávající zaslal kupujícímu.

-      právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);

-      právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy  (článek 7.3 těchto obchodních podmínek).

1.4.          Čím se řídí náš právní vztah?

Náš právní vztah se řídí následujícími dokumenty:

-      těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;

-      Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;

-      Podmínkami užití webového rozhraní, které upravují registraci na webovém rozhraní, ochranu Vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní;

-      podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;

-      objednávkou a jejím přijetím z naší strany,

a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:

-      zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“);

-      zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

Pokud se Vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní vztah obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu Vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je Vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.

1.5.          Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?

Zasláním objednávky a dále též potvrzením ve webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

2. KUPNÍ SMLOUVA

2.1.          Jak uzavíráme kupní smlouvu?

Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku, a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany. Kupní smlouva je tedy uzavřena okamžikem, kdy je Vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. 

2.2.          Jak podat objednávku?

Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně i telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.

Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, zejména přesné označení objednávaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů, zvolený způsob platby a dopravy a Vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).

Před závazným odesláním objednávky Vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby). Doporučujeme zkontrolovat zejména druh a množství zboží, e-mailovou a dodací adresu. V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje.

Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Pokračovat“. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.

O obdržení objednávky Vás budeme informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky z naší strany, pokud to v potvrzení není výslovně uvedeno. Po převzetí objednávky vám následně zašleme e-mail, ve kterém vás vyzveme k ohodnocení zakoupených produktů. 

Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme Vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

2.3.          Kdy je tedy smlouva uzavřena?

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je Vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. Přijetí objednávky Vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve). Přijetí objednávky (akceptace) může být součástí informace o obdržení objednávky dle článku 2.2 těchto podmínek (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může po tomto potvrzení následovat samostatně.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

2.4.          Můžete již odeslanou objednávku zrušit?

Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo Vám zasláno přijetí objednávky z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo e-mailem.  Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi nebo ze zákonných důvodů. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 5), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.

2.5.          Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?

Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.

V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží ve webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání a tato cena je zcela zjevně nepřiměřená hodnotě zboží, nejsme povinni Vám zboží za tuto zcela zjevně nepřiměřenou cenu dodat, a to ani v případě, že Vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.

Pokud cena uvedená u zboží ve webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně Vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí Vaší objednávky, nejsme povinni smlouvu uzavřít.

Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek.

2.6.          Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?

Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, Vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Celá smlouva Vám bude zaslána e-mailem nebo na Vaši žádost vytištěná poštou. Při zasílání poštou Vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.

2.7.          Co když něčemu ve  smlouvě nerozumíte?

V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.

2.8.          V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?

Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.

2.9.          Je smlouva někde uložena?

Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání Vám ji zašleme.

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny zboží a služeb nabízených prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků.

3.1.          Jaké způsoby platby přijímáme?

Kupní cenu můžete uhradit především následujícími způsoby:

-      v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;

-      bezhotovostně před dodáním zboží on-line platební kartou nebo převodem prostřednictvím platebního systému GoPay;

-      bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny Vám budou sděleny v potvrzení objednávky).

Případné další způsoby platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.

Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny na webovém rozhraní. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již poplatky související se zvoleným způsobem platby zahrnuje.

3.2.          Kdy nastane splatnost kupní ceny?

V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby před dodáním zboží je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky dle článku 2.3. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš účet.

3.3.          V jaké měně můžete platit?

Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).

3.4.          Kdy můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?

Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 5.000 Kč.

Dále jsme oprávněni požádat Vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1.          Jak posíláme zboží?

Způsoby dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce. Pokud žádný způsob dopravy nezvolíte, můžeme ho určit my.

4.2.          Jaké jsou náklady na dodání zboží?

Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce. Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní.

V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.

4.3.          Kdy Vám zboží dodáme?

Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.

Zboží, které je skladem, zpravidla předáme dopravci do jednoho pracovního dne od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).

Zboží, které není skladem, předáme dopravci, jakmile je to možné. O přesném datu Vás budeme informovat.

Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je Vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z Vaší strany.

4.4.          Jak postupovat při převzetí zboží?

Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.

Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili) na Vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.

Při převzetí objednávky taktéž neprodleně zkontrolujte její obsah, to znamená, zda zboží není poškozeno a objednávka je kompletní. Pokud je objednávka nekompletní či zboží poškozené, neprodleně vyplňte náš online reklamační formulář. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

4.5.          Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?

Pokud je z důvodů na Vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.

Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1.          Jak můžete od smlouvy odstoupit?

Pokud jste spotřebitelem a je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), můžete od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy zašlete v uvedené lhůtě na naši doručovací adresu nebo e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář. Přijetí oznámení Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.

Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.

5.2.          Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?

Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

Byl-li Vám společně se zbožím poskytnut s Vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.

5.3.          Kdy od smlouvy odstoupit nelze?

V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv:

-      o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;

-      o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

5.4.          Jakým způsobem nám vrátíte zboží?

Zboží jste povinni nám vrátit do 30 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu, do jakékoliv provozovny nebo na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:

-      kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;

-      písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.

Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení Vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

Dovolujeme si Vás upozornit, že při odstoupení od smlouvy podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se povahou, vlastnosti a funkčností zboží.

5.5.          Kdy dostanete zpět své peníze?

Veškeré přijaté peněžní prostředky Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit Vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.

Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k Vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Peníze Vám vrátíme:

-      stejným způsobem, jakým jsme je přijali nebo

-      jiným způsobem, a to za předpokladu, že s tím budete souhlasit a nevzniknou Vám takovým způsobem další náklady 

Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na Vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že Vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.

Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte Vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.6.          Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?

Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

-      technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena cena zcela zjevně nepřiměřená hodnotě zboží (článek 2.5 těchto obchodních podmínek);

-      zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat;

-      plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme Vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči Vám účinné okamžikem, kdy je Vám doručeno.

Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme Vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do pěti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1.          Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?

K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

7.2.          Jak vyřizujeme stížnosti?

Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 7.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.

7.3.          Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (http://www.coi.cz/) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Návrh na zahájení řešení sporu můžete jako spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

7.4.          Co byste ještě měli vědět?

Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve Vašem uživatelském účtu.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

V souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., zákon o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, zajišťujeme bezplatné převzetí Vámi zakoupeného zboží, které je svou povahou elektrozařízením (dále jen „zpětný odběr“). Zpětný odběr je možné provést odevzdáním použitého elektrozařízení na naší kontaktní adrese. Před odevzdáním použitého elektrozařízení nás, prosím, předem kontaktujte.

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“), související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího, plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu „Podmínky užití webového rozhraní“ umístěného v zápatí webu www.naninails.cz

Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek jsou dokumenty Reklamační řád, Podmínky užití webového rozhraní a Doprava a platba.

Znění těchto obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 11. 4. 2016

Nahoru

Vrácení zboží do 30-ti dnů

Netrefili jste odstín gel laku nebo není produkt podle vašich představ? Nemusíte čekat na výměnu zboží, protože vám obratem vrátíme peníze na váš účet. Stačí, když vyplníte náš online formulář, nepoužité zboží pečlivě zabalíte a odneste jej na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Vrácení zboží tímto způsobem je zcela ZDARMA. Případně můžete zboží zaslat na adresu: NaniNails s.r.o., K Čističce 218, 73925 Sviadnov. Prosíme, nezasílejte jej dobírkou, tyto zásilky nebudou vyzvednuty.

V případě vrácení zboží do 30 dnů, musí být zboží nepoužité a originálně zabalené, v opačném případě nemusí být vrácení zboží uznáno.

Jakmile obdržíme vrácené zboží, ihned vám zašleme peníze zpět na váš účet.

Nahoru

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu NaniNails od naší společnosti

NaniNails s.r.o., se sídlem Baška 278, PSČ 73901

IČ: 29391920,

DIČ: CZ29391920                                      

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 38419

Telefonní číslo: +420 552 341 784

Kontaktní e-mail: info@naninails.cz

ONLINE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ 

Bez řádného vyplnění reklamačního formuláře může dojít ke zpoždění vyřízení reklamace.

Zboží můžete reklamovat i na našich kamenných prodejnách.

 

1. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.

Je-li kupující spotřebitel, tj. fyzická osoba, která kupuje zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, jedná se o spotřebitelskou smlouvu. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na kupujícího ochrana spotřebitele dle příslušných právních předpisů, Všeobecných obchodních podmínek a tohoto Reklamačního řádu.

2. Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

-      má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

-      je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

-      vyhovuje požadavkům právních předpisů;

-      zboží se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;

-      za vadu zboží je též považována situace, kdy Vám dodáme jiné zboží, než jaké bylo mezi námi sjednáno;

-      odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a

-      nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva 3. osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám zákonná záruční doba dle článku 2 poskytována.Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

Nad rámec zákonné záruční doby pro spotřebitele neposkytujeme žádnou záruku za jakost.

Ke zboží je přikládán daňový doklad a v případě některých výrobků i záruční list. Pokud není záruční list ke zboží přiložen, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.

Jste-li podnikatelem, práva z vadného plnění zakládá pouze vada, kterou mělo zboží při přechodu nebezpečí škody na zboží, byť se projeví až později. V případě, že se vada vyskytne v závislosti na porušení některé z našich povinností, náležejí Vám práva z vadného plnění i v takovém případě.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

Jste-li spotřebitelem a vada zboží se projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

3. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba.

Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, popřípadě je u věci podléhající rychlé zkáze uvedena doba, po kterou lze věc použít, trvá záruční doba do takového data.

Berte, prosíme, na vědomí, že v případě, že Vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.

4. Jaká práva z vadného plnění máte?

Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117 a jste-li spotřebitelem, také § 2165 až 2174.

1. Jste-li spotřebitel nebo podnikatel:

V případě, že vada zboží existovala nebo se má za to, že existovala již při převzetí zboží, náležejí Vám níže uvedená práva z vadného plnění.

Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí Vám tato práva z vadného plnění:

a)      odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

b)      odstranění vady opravou věci;

c)       přiměřená sleva z kupní ceny; nebo

d)      odstoupení od smlouvy.

V případě podstatného porušení smlouvy nás při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady informujte o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili. Upozorňujeme Vás, že pokud tak neučiníte, budou Vám náležet pouze ta práva, která by Vám náležela při nepodstatném porušení smlouvy. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s námi.

Pokud v přiměřené lhůtě vadu zboží neodstraníme, můžete požadovat namísto odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo můžete od smlouvy odstoupit.

Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, můžete požadovat:

a)      odstranění vady; nebo

b)      přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě, že vadu zboží neodstraníme včas nebo odstranění vady odmítneme, můžete požadovat slevu z kupní ceny, anebo můžete od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s námi.

Berte, prosíme, na vědomí, že dokud neuplatníte své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupíte od smlouvy, jsme oprávněni dodat Vám chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).

Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že nemůžete věc vrátit v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. To neplatí v případě, že:

a)      došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;

b)      jste použili věc ještě před objevením vady;

c)       jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo

d)      jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.

Berte, prosíme, na vědomí, že neoznámíte-li vadu věci včas, pozbýváte tím právo odstoupit od smlouvy.

2. Pouze jste-li spotřebitel:

Pokud se vada spotřebního zboží vyskytne v záruční době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, náležejí Vám níže uvedená práva z vadného plnění:

a)      právo na výměnu zboží máte v případě, že:

-          zboží během záruční doby pozbyde některou z vlastností uvedených v článku 1 reklamačního řádu a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené;

-          je vada neodstranitelná;

-          zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo

-          se na zboží vyskytne větší počet vad.

Výměnu zboží nemůžete požadovat v případě, že by výměna zboží byla neúměrná povaze vyskytnuté vady. V takovém případě máte právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na výměnu zboží Vám nenáleží ani v případech, kdy je vadná pouze část (součástka) zboží.

Požadovat výměnu zboží nelze u zboží prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat přiměřenou slevu.

b)      právo na výměnu vadné součásti zboží máte v případě, že:

-          je vadná pouze součást (součástka) zboží;

-          je vada neodstranitelná;

-          zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo

-          se na zboží vyskytne větší počet vad.

c)       právo na přiměřenou slevu z kupní ceny máte v případě, že

-          nezvolíte právo na odstoupení od smlouvy, výměny vadného zboží nebo součásti zboží nebo opravu zboží;

-          nejsme schopni zboží nebo jeho součást vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí);

-          nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo v případech, kdy by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže; nebo

-          věc má vadu, z níž jsme zavázáni a jde o věc prodávanou za nižší cenu.

d)      právo na odstoupení od smlouvy máte v případě, že

-          je vada neodstranitelná;

-          zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě;

-          se na zboží vyskytne větší počet vad;

-          nejsme schopni zboží vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí); nebo

-          není možné vyměnit vadné zboží nebo součást zboží za bezvadné.

5. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

-      jste o vadě před převzetím věci věděli;

-      jste vadu sami způsobili; nebo

-      uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

-      opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);

-      věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo

-      vyplývá-li to z povahy věci.

6. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:

-      v kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží;

-      v sídle naší společnosti;

-      v místě podnikání;

-      u osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě.

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu / osobu určenou k opravě.

Doporučený postup při reklamaci:

-      pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;

-      zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o opravu věci, výměnu zboží nebo jeho součásti, odstoupení od smlouvy, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;

-      reklamované zboží nám doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme), přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení; kupující je povinen předat zboží do reklamačního řízení kompletní.

-      pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet den následující po dni, ve kterém byla reklamace uplatněna.

Při reklamaci Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete; a dále (po vyřízení reklamace) Vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte, prosíme, na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

 

ONLINE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 11. 4. 2016.

Nahoru

Ochrana osobních údajů

1. Ochrana osobních údajů

Při vyplnění objednávky nebo při registraci na webovém rozhraní nám poskytujete některé Vaše osobní údaje. Dále při užívání webového rozhraní dochází k získávání, uchovávání a zpracovávání dalších osobních údajů, k nimž máme přístup. Zadáním osobních údajů a užíváním webového rozhraní berete na vědomí zpracování a shromažďování svých osobních údajů v dále uvedeném rozsahu a k dále uvedeným účelům.

Ochrana osobních údajů je pro nás velice důležitá. Při nakládání s osobními údaji proto postupujeme v souladu s právním řádem České republiky, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Obecné nařízení“) a se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

1.1. Co jsou osobní údaje?

Osobní údaje jsou zejména ty údaje, které nám dobrovolně poskytujete v rámci vyplnění objednávky či registrace. Osobními údaji se rozumí veškeré informace, které identifikují nebo mohou identifikovat konkrétní osobu. Osobními údaji jsou zejména, avšak nikoliv výlučně, jméno a příjmení, fotografie, datum narození, e-mailová adresa, adresa bydliště či telefonní číslo.

Osobními údaji jsou však i další údaje, které získáváme automaticky v souvislosti s využíváním webového rozhraní, jsou IP adresa, typ prohlížeče, zařízení a operačního systému, doba a počet přístupů na webové rozhraní, informace získané pomocí souborů cookie a další obdobné informace. Upozorňujeme, že tyto další osobní údaje můžeme získávat i bez registrace a bez ohledu na to, zda na webovém rozhraní nakupujete nebo ne.

1.2 Jak využíváme osobní údaje?

Naše společnost působí v souladu s Obecným nařízením jako správce Vašich osobních údajů. Tímto Vás informujeme o skutečnostech s tímto zpracováním souvisejících.

Kontaktní údaje jsou uvedeny níže Na tyto kontaktní údaje se můžete obrátit, pokud by Vás zajímalo cokoliv ohledně ochrany osobních údajů nebo pokud byste měli v tomto směru jakýkoliv požadavek:

NaniNails s.r.o., se sídlem Baška 278, PSČ 73901

IČ: 29391920,

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 38419

Adresa pro doručování: NaniNails s.r.o., K Čističce 218, 739 25 Sviadnov

Telefonní číslo: +420 552 341 784

Kontaktní e-mail: info@naninails.cz

Nejmenovali jsme pověřence pro ochranu osobních údajů.

Zpracováváme osobní údaje o Vaší osobě v podobě Vašeho jména, příjmení, kontaktního e-mailu, telefonního čísla a doručovací adresy.

Tyto osobní údaje jsou zpracovávány na právním základě uzavření a plnění smlouvy a na základě oprávněného zájmu.

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem uzavření a následného plnění smlouvy, zejména v podobě dodání objednaného zboží. Prostřednictvím zpracovávaných osobních údajů Vám především umožňujeme přístup k Vašemu účtu. Osobní údaje dále využíváme pro komunikaci ohledně správy Vašeho účtu a pro uživatelskou podporu. K obchodním a marketingovým účelům užíváme osobní údaje v případě, pokud byste s tím vyslovili souhlas.

Prostřednictvím osobních údajů Vám umožňujeme co nejsnazší užívání webového rozhraní, údaje můžou být rovněž použity pro zlepšování našich služeb, a to včetně využívání analýzy chování uživatelů webového rozhraní.

1.3 Jak spravujeme a zpracováváme Vaše osobní údaje?

Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Nedochází však k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 Obecného nařízení.

Poskytnuté osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 5 let od poslední objednávky, jedná-li se o osobní údaje zpracovávané za účelem uzavření a následného plnění správ a povinností ze smlouvy. Osobní údaje zpracované v rámci uživatelského účtu jsou zpracovány po dobu trvání daného uživatelského účtu. Poskytnuté údaje zpracované na základě oprávněného zájmu jsou zpracovány po dobu 3 let.

Zpracováním Vašich osobních údajů můžeme pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele.

Přijali jsme taková opatření, abychom osobní údaje co nejvíce zabezpečili proti zneužití.

1.4 Komu předáváme Vaše osobní údaje?

Vaše osobní údaje nepředáváme žádné další osobě, a to s výjimkou třetích osob, které využíváme k naplnění účelů vymezených výše. Jedná se zejména o externí dopravce a osoby podílející se na dodání zboží, případně poskytnutí služby. Takovým osobám jsou Vaše osobní údaje předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží nebo poskytnutí služby.

1.5 Jaká jsou Vaše práva v souvislosti s osobními údaji?

Informujeme Vás tímto, že na základě zpracování osobních údajů máte následující práva:

  • právo na přístup k osobním údajům, které o Vás zpracováváme:  Máte právo získat potvrzení o tom, zda a jaké Vaše osobní údaje zpracováváme včetně práva na kopie osobních údajů, které zpracováváme. Berte prosím v úvahu, že nebude možné zpřístupnění takových informací, které by ohrozily naše obchodní tajemství nebo práva třetích osob.
  • právo na opravu osobních údajů: Pokud zjistíte, že jsou Vaše osobní údaje, které zpracováváme, nepřesné nebo neúplné, máte právo nás požádat o jejich opravu a aktualizaci.
  • právo na výmaz osobních údajů: V některých případech nás máte právo oslovit s žádostí o vymazání Vašich osobních údajů, které zpracováváme. Berte prosím v úvahu, že výmaz osobních údajů není možné provést vždy, zejména ne tehdy, pokud zpracování probíhá pro legitimní účel a v souladu s předpisy na ochranu osobních údajů.
  • právo na omezení zpracování osobních údajů: V některých případech, např. v případě, kdy zpochybňujete přesnost, zákonnost nebo naši potřebu zpracovávat Vaše osobní údaje, máte právo nás požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů. Pokud Vaší žádosti vyhovíme, omezíme zpracování osobních údajů na nezbytné minimum (a údaje zpravidla nebudeme dále aktivně zpracovávat). V našich systémech zaznamenáme, že se na dané údaje vztahuje omezení. Pokud dojde ke zrušení omezení a my budeme mít v úmyslu ve zpracovávání Vašich osobních údajů pokračovat, budeme Vás o tom předem informovat.
  • právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů: Můžete vznést námitku proti zpracování těch osobních údajů, které provádíme na základě svého oprávněného zájmu. V takovém případě tyto osobní údaje nebudou zpracovány, ledaže prokážeme, že náš oprávněný zájem k takovému zpracování má přednost před Vašimi zájmy. Týká se to zejména zpracování osobních údajů pro účely marketingu.
  • právo na přenositelnost osobních údajů: Máte právo požadovat, abychom Vaše osobní údaje, které jste nám poskytli a které zpracováváme, předali (a to v běžně používaném a strojově čitelném formátu) třetí straně (jinému správci údajů), kterého uvedete ve Vaší žádosti. Berte prosím v úvahu, že toto své právo můžete uplatnit, pouze pokud zpracováváme Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu nebo pro účely plnění smlouvy a zároveň je zpracování automatizované.

Při ochraně Vašich osobních údajů Vám vyjdeme maximálně vstříc. Pokud ovšem s vyřízením nebudete spokojeni, máte právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů se svou stížností. Tímto ustanovením není dotčeno Vaše oprávnění obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

Za poskytnutí informací o zpracování osobních údajů můžeme v určitých případech požadovat přiměřenou úhradu nákladů nezbytných na poskytnutí informace.

2. Služby společnosti Google a soubory cookies

Webové rozhraní pro svou činnost využívá takzvané „cookies“. Cookies jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují analýzu způsobu užívání webového rozhraní. Webové rozhraní dále používá službu Google Analytics a případně i další služby poskytované společností Google, Inc. (dále jen „Google“). K využívání cookies dochází i v rámci využívání těchto služeb

2.1 Jaké jsou druhy cookies a jak vyjádříte souhlas s jejich používáním?

a)    Technické cookies:

Tyto cookies jsou nezbytné k tomu, abyste se mohli pohybovat po internetových stránkách a používat speciální funkce stránek. Bez těchto zásadních cookies nelze používat některé funkcionality našich stránek. K používání těchto cookies proto není nutný Váš souhlas.

b)    Výkonnostní cookies:

Tyto cookies shromažďují informace o chování uživatele. Tyto informace jsou součástí zpráv, jejichž účelem je zlepšení webových stránek. Všechna nashromážděná data jsou anonymní. Abychom mohli tyto cookies používat, potřebujeme k tomu Váš předchozí souhlas.

c)    Marketingové a reklamní cookies:

Tyto cookies se používají pro znázornění reklamy, která je relevantní pro uživatele a jeho zájmy. Tyto cookies lze také použít pro uložení a měření efektivity reklamní kampaně, se kterou se zákazník seznámil během návštěvy konkrétních internetových stránek. Abychom mohli tyto cookies používat, potřebujeme k tomu Váš předchozí souhlas.

Dále používáme cookies třetích stran (např. Google Analytics pro analýzu návštěvnosti). Tyto cookies jsou řízeny třetími stranami a nemáme přístup ke čtení nebo zápisu těchto dat. Udělením souhlasu s marketingovými a reklamními cookies souhlasíte rovněž z těmito cookies třetích stran.

Zaškrtnutím ikony „souhlasím“ na webovém rozhraní udělujete svůj souhlas s využíváním souborů cookies, a také se zpracováváním údajů o Vás společností Google a naší společností, a to způsobem a k účelům podrobněji popsaným jak výše v tomto dokumentu, tak v tzv. cookie liště na webovém rozhraní.

3.2 Můžete ukládání souborů cookies ve svém počítači nějak zabránit?

Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči.

Odmítnutí cookies nebude mít za následek nedostupnost obsahu webových stránek.

Udělený souhlas s použitím a zpracováním cookies pak můžete kdykoli odvolat v patiččce webu "nastavení soukromí".

3.3 Jak Google využívá získaná data?

Pokud Vás zajímá, jak Google využívá data, které od nás získává, dozvíte se tyto informace kliknutím na následující odkaz: Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů.

4. Ochrana autorských práv

Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty, fotografie, obrázky, loga a další), včetně programového vybavení webového rozhraní a těchto podmínek, je chráněn naším autorským právem a může být chráněn dalšími právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez souhlasu naší společnosti či držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.

Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků. 

4.1 Jakými způsoby budeme při porušení autorských práv postupovat?

Při nerespektování výše popsaného zákazu budeme postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.

Naše společnost jako držitel autorských práv má zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu.

Dále máme právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.

5. Ostatní vztahy související s využíváním webového rozhraní

Upozorňujeme Vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

Naše společnost nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat mechanismy, programové vybavení, skripty nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, tj. především narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém, a dále nesmíte vykonávat žádnou činnost, která by mohla Vám nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní a užívat webové rozhraní nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

Nemůžeme Vám zaručit nepřerušený přístup na webové rozhraní, ani nezávadnost a bezpečnost webového rozhraní. Neodpovídáme za škodu způsobenou při realizaci přístupu a užívání webového rozhraní, včetně případné škody vzniklé při stahování dat zveřejněných na webovém rozhraní, škody způsobené přerušením provozu, poruchou webového rozhraní, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku nebo neoprávněného přístupu k přenosům a datům.

Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit Váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit naší společnosti škodu, která Vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.

Tyto podmínky užití jsou platné a účinné od 11.8.2022

Nahoru

Podmínky užití webového rozhraní

Nacházíte se na webovém rozhraní https://www.naninails.cz/ (dále jen „webové rozhraní“), které provozuje naše společnost

NaniNails s.r.o., se sídlem Baška 278, PSČ 73901

IČ: 29391920,

DIČ: CZ29391920                                      

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 38419

Adresa pro doručování: NaniNails s.r.o., K Čističce 218, 739 25 Sviadnov

Telefonní číslo: +420 552 341 784

Kontaktní e-mail: info@naninails.cz

Vezměte, prosím, na vědomí, že bez ohledu na to, zda prostřednictvím webového rozhraní nakupujete, registrujete se na něm nebo jej pouze navštěvujete, je nutné se řídit dále uvedenými pravidly, která vymezují a upřesňují podmínky užívání všech funkčních součástí webového rozhraní.

Registrace na webovém rozhraní

Na webovém rozhraní se můžete registrovat prostřednictvím registračního formuláře dostupného na webovém rozhraní. Do registračního formuláře je nutné vyplnit požadované údaje, zejména jméno, příjmení a kontaktní e-mail. Registrací je založen uživatelský účet.

Pro přístup do uživatelského účtu je potřeba uživatelské jméno a heslo. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Naše společnost nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.

Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit.

V případě změn ve Vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.

Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní. 

Vezměte, prosím, na vědomí, že máme právo Váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím Vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto podmínek užití.  

Tyto podmínky užití jsou platné a účinné od 25. 5. 2018

Nahoru

Sledování zásilek

Pro odesílání zásilek využíváme služeb České pošty, PPL nebo výdejní místa Zásilkovny. Pro sledování vašeho balíku, klikněte na jeden z odkazů níže, podle toho, kterého dopravce jste si v objednávce zvolili.

Česká pošta

PPL

Zásilkovna

Nahoru

Okamžitá výměna a prodloužená záruka

Podmínky služby Okamžitá výměna

Služba okamžitá výměna zboží poskytuje výměnu vadného produktu za nový, případně adekvátní. Adekvátním produktem je myšlen produkt jak po stránce správné funkčnosti, tak i opotřebení a stavu.

Služba okamžitá výměna je poskytovaná u vybraných produktů a dává zákazníkovi jistotu výměny vadného výrobku bez čekání.

Okamžitá výměna zboží platí po celou dobu trvání záruky produktu, tedy 24 měsíců. V případě uplatnění služby okamžitá výměna, zůstává původní záruka vadného produktu, nedochází k jejímu prodlužování.

Při uplatnění služby Okamžitá výměna je tímto služba spotřebovaná a její platnost se neprodlužuje.

Službu okamžitá výměna lze uplatit i na kamenné prodejně, nicméně v případě, že na dané prodejně nebude stejný produkt skladem, bude do tří pracovních dnů na prodejnu dodán z centrálního skladu (adresa NaniNails s.r.o., K Čističce 218, 73925 Sviadnov). Zákazníkovi o této informaci dorazí email. V případě, že by produkt nebyl skladem ani v centrálním skladu, bude zákazníkovi nabídnut podobný produkt nebo mu budou vráceny peníze za službu a uplatní se klasická reklamace. V případě výběru podobného produktu, bude rozdíl v ceně zákazníkovi vrácen nebo bude naopak nutné rozdíl doplatit.

Na zboží, které je mechanicky poškozené, se služba okamžitá výměna nevztahuje.

Cena služby okamžitá výměna je 15 % z ceny produktu.

 

Podmínky služby Prodloužená záruka

Služba prodloužená záruka poskytuje prodloužení zákonné záruky 24 měsíců o jeden rok. Po zakoupení této služby budete mít na produkt záruku 3 roky (36 měsíců).

Služba prodloužená záruka je poskytovaná na vybrané produkty a prodlužuje zákazníkovi záruku o jeden rok.

Při uplatnění služby prodloužená záruka vám produkt bezplatně opravíme či vyměníme za nový. V případě, že produkt nepůjde opravit a zároveň nebude skladem nový kus, bude zákazníkovi nabídnut produkt se stejnými či lepšími parametry.

Služba prodloužená záruka se nevztahuje na mechanicky poškozené zboží.

Cena služby prodloužená záruka je 15 % z ceny produktu.

 

Tyto podmínky služeb jsou platné a účinné od 18. 8. 2017

Nahoru

Věrnostní program prodejen

Všeobecné obchodní podmínky Věrnostního programu prodejen NaniNails

I. Úvodní ustanovení

  1. Našich zákazníků si velmi vážíme, a proto Vám nabízíme odměny ve formě Věrnostního programu. Za každých utracených 300,- Kč (slovy: tři sta korun českých) v našich prodejnách, získá zákazník 1 věrnostní bod na svou Věrnostní kartu. Po nasbírání 10 věrnostních bodů na Věrnostní kartě získá zákazník slevu v hodnotě 200,- Kč, kterou může uplatnit při svém dalším nákupu po předložení Věrnostní karty.
  2. Provozovatelem Věrnostního programu je společnost NaniNails s. r. o., se sídlem Baška 278, 739 01 Baška, IČ: 29391920, DIČ: CZ29391920 (dále jen „NaniNails“).

II. Vznik členství

  1. Členství ve Věrnostním programu je bezplatné a vzniká vyžádáním Věrnostní karty na prodejně, čímž současně zákazník souhlasí s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a s obecnými VOP NaniNails. Současně je zákazník povinen vyplnit registrační formulář.
  2. Společnost NaniNails si vyhrazuje právo na odmítnutí registrace Zájemce do programu či zrušení jeho členství v programu, ukáže-li se, že údaje jím vyplněné v polích označených jako „povinné“, jsou nesprávné či nepravdivé.
  3. Po úspěšné registraci bude zákazníkovi vydána Věrnostní karta.

III. Věrnostní program

  1. Věrnostní program umožňuje všem zákazníkům, kteří jsou členy Věrnostního programu, sbírat věrnostní body na svou Věrnostní kartu, když za každých 10 věrnostních bodů mohou získat slevu ve výši 200,- Kč na další nákup. Tato sleva však nelze uplatnit při nákupu nižší hodnoty, než je 200,- Kč.
  2. Zákazníkovi nákupem nevzniká právo na přidělení věrnostního bodu. Společnost NaniNails si vyhrazuje právo nevydat zákazníkovi věrnostní bod za nákup v případě, že zákazník nepředloží Věrnostní kartu či zákazník jedná v rozporu s dobrými mravy.
  3. Zákazník získá věrnostní bod za každých utracených 300,- Kč při jednom nákupu v prodejnách NaniNails. Při jednom nákupu lze získat maximálně 3 věrnostní body.
  4. Věrnostní karta je přenosná. Platnost věrnostního bodu je omezená, a to po dobu jednoho roku od data jejího vydání zákazníkovi.
  5. NaniNails má právo na změnu odměny v rámci Věrnostního programu, změnu přidělovaných věrnostních bodů za hodnotu nákupu. NaniNails si vyhrazuje právo jednostranně měnit výši slevy za nasbírané věrnostní body.
  6. Věrnostní karta v rámci tohoto Věrnostního programu nelze kombinovat s věrnostním programem na internetových stránkách NaniNails www.naninails.cz, když v případě objednávky zboží přes www.naninails.cz a vyzvednutí na prodejně, nelze získat věrnostní bod.
  7. Věrnostní program nemůže využít zákazník, který nesplnil podmínky uvedené v čl. II. těchto podmínek, tedy zejména nemá Věrnostní kartu NaniNails.
  8. Účast zákazníka na věrnostním programu je dobrovolná a vzniká postupem dle čl. II těchto podmínek, když zákazník výslovně souhlasí s těmito podmínkami a všeobecnými obchodními podmínkami NaniNails.

IV. Ukončení členství

  1. NaniNails si vyhrazuje právo s okamžitou platností vyloučit zákazníka, který je členem Věrnostního programu, z Věrnostního programu nebo mu odebrat nasbírané věrnostní body, a to v případě porušení těchto podmínek či všeobecných obchodních podmínek NaniNails ze strany takového zákazníka.
  2. Členství dále končí dohodou NaniNails a zákazníka (člena Věrnostního programu).
  3. Zákazník (člen Věrnostního programu) může své členství ukončit kdykoli odevzdáním Věrnostní karty, čímž bez náhrady zanikají veškerá práva takového zákazníka a NaniNails vyplývající z členství ve Věrnostním programu a z těchto podmínek a všeobecných obchodních podmínek NaniNails.
  4. NaniNails může kdykoliv jednostranně Věrnostní program ukončit, a to i bez udání důvodu. Tuto skutečnost oznámí na svých prodejnách a následně bude moci každý zákazník, kterému na to vznikne právo dle těchto podmínek, uplatnit slevu do 60 dnů od ukončení Věrnostního programu.

V. Ochrana osobních údajů

  1. Každý zákazník registrací do Věrnostního programu výslovně uděluje souhlas, aby po dobu jeho členství ve Věrnostním programu, nejdéle však do odvolání souhlasu, byly zpracovávány jeho osobní údaje v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami NaniNails.
  2. Odvolá-li zákazník (člen Věrnostního programu) svůj souhlas se zpracováním osobních údajů nebo omezí-li rozsah zpracování osobních údajů zpracovávaných na základě uděleného souhlasu, je NaniNails oprávněn členství člena v programu jednostranně ukončit.
  3. Podrobné informace o zpracování osobních údajů NaniNails jsou k dispozici zde.

VI. Závěrečná ujednání

  1. Tyto podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách NaniNails a na prodejnách NaniNails. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny, kdy NaniNails má právo jednostranně tyto podmínky měnit.
  2. V případě, že nastane situace, kterou tyto podmínky Věrnostního programu či všeobecné obchodní podmínky NaniNails neupravují, je NaniNails oprávněn o této situaci rozhodnout s konečnou platností bez možnosti odvolání.
  3. Zaregistrováním do Věrnostního programu zákazník souhlasí s těmito podmínkami a všeobecnými obchodními podmínkami NaniNails.
  4. Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 6. 2022.
Nahoru

Podmínky slevových akcí

Slevové akce jsou platné na internetovém obchodě NaniNails a při předložení věrnostní karty rovněž v kamenných prodejnách NaniNails. Platnost slev je vždy časově omezena datovým rozsahem uvedeným u konkrétní akce nebo do vyprodání zásob daných produktů. Slevové akce se nevztahují na tyto produkty: Refectocil set na lifting řas - Eyelash Lift Kit, Parafínová vana Beurer MP70, Horkovzdušný sterilizátor Melag 75 + Alu kazeta a držák č. 2, Bruska na nehty Promed 4030-SX2 a dárkové poukazy. Akce platí výhradně v zemi, ve které jsou propagovány.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Slevové kódy nelze kombinovat. Unikátní slevové kódy je možné vložit do košíku pouze jednou. Před potvrzením objednávky si prosím zkontrolujte, zda se zboží a sleva v košíku načetly. V opačném případě sleva nebyla uplatněna. Vyhrazujeme si právo nabídku slevové akce kdykoliv změnit nebo zrušit.
Nahoru
arrow car cart clock hat letters menu kocka_7 kocka_11 kocka_3 nani3 kocka_6 kocka_8 kocka_5 nani5 kocka_2 kocka_10 kocka_vanoce_10 kocka_2 kocka_1 kocka_12 kocka_4 person search star